Klacht of compliment
Laat het ons weten
Laat het ons weten
Compliment of Klacht?
De medewerkers en vrijwilligers van De Zorgcirkel zetten zich elke dag in voor goede zorg- en dienstverlening. Wij vinden het belangrijk dat u zich prettig voelt bij ons en tevreden bent over onze zorg en diensten.
Uw ervaringen op ZorgkaartNederland
We nodigden u van harte uit om uw ervaringen met De Zorgcirkel te delen op ZorgkaartNederland. U hoeft alleen de locatie van de thuiszorg-regio te zoeken en hier een korte waardering te geven. Alvast bedankt voor uw bijdrage!
Niet tevreden?
Voldoen wij niet aan uw verwachtingen of is (een deel van) de verzekerde zorg niet naar wens verlopen? Dan horen we dit ook graag. Dit helpt ons de zorg verder te verbeteren. Op een van de volgende manieren kunt u uw klacht aan ons resultaat maken:
Direct bespreken
U bespreekt uw klacht met de betreffende medewerker, kwaliteitsverpleegkundige, wijkverpleegkundige of locatiemanager. De ervaring leert dat zo’n gesprek veel verwardheden en misverstanden kan wegnemen.
Bemiddeling door klachtenfunctionaris
Komt u er niet uit met bovenstaande gesprekspartners? Dan kunt u uw klacht bespreken met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris heeft als belangrijkste taak middelen bij klachten. Hij of zij is onafhankelijk en onpartijdig. De klachtenfunctionaris heeft geheimhoudingsplicht en onderneemt geen stappen zonder uw toestemming.
Met de klachtenfunctionaris kunt u per brief of per e-mail contact opnemen. Heeft u liever telefonisch contact? Dan kunt u onze klantenservice bellen op nummer 0299-412345 en daar een terugbelverzoek indienen voor de klachtenfunctionaris.
De Zorgcirkel, t.a.v. klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 344
1440 WB Purmerend
E: klachtenfunctionaris.dezorgcirkel@facit.nl
Oordeel van klachtencommissie
Wilt u een oordeel van De Zorgcirkel klachtencommissie over uw klacht? De commissie doet nauwkeurig onderzoek en hoort alle partijen. De commissie brengt advies uit aan de raad van bestuur, eventueel voorzien van een aanbeveling. De raad van bestuur komt met een oordeel en laat u weten of en welke maatregelen vervolgens worden getroffen. Een klacht bij de klachtencommissie dient u schriftelijk in te dienen.
De Zorgcirkel, t.a.v. klachtencommissie
Antwoordnummer 344
1440 WB Purmerend
T: 088 55 99 500
E : klachtencommissie@zorgcirkel.nl
Meer informatie over de werkwijze rondom klachten vindt u in de folder omgaan met klachten .
Iedere cliënt en zijn of haar vertegenwoordiger die te maken heeft met de Wet zorg en dwang (Wzd), heeft recht op bijstand door een onafhankelijke cliëntenvertrouwenspersoon Wzd. Voor u is dit een cliëntenvertrouwenspersoon Wzd van de onafhankelijke organisatie Zorgstem, Lars Rademaker.
Ik heb een vraag
Het zorgbureau is van ma t/m vr
van 8.30 - 16.00 bereikbaar
Op werkdagen binnen 24 uur antwoord