Complimenten en klachten

Compliment

Bent u tevreden over onze zorg en dienstverlening? Wij waarderen het als u ons dat laat weten. U kunt het natuurlijk rechtstreeks uitspreken naar onze medewerkers. Een compliment kunt ook aan ons mailen op info@swzp.nl. Wij zorgen dat het bij de juiste medewerker of afdeling terechtkomt. Voor onze medewerkers is de waardering van bijvoorbeeld onze bewoners, cliënten en familieleden een welkom cadeautje.

Suggesties

Heeft een suggestie hoe wij onze zorg en diensten kunnen optimaliseren? Ook dan horen wij graag van u. U kunt uw suggestie mailen naar info@swzp.nl.

Zorgkaart Nederland

U kunt ook onze zorg- en dienstverlening via de onafhankelijke waarderingssite Zorgkaart Nederland beoordelen. Klik daarvoor op de onderstaande afbeelding.

beoordeel ons

Heeft u een klacht?

Wij hechten grote waarde aan het bieden van goede zorg en dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent of een klacht heeft. Mocht dat voorkomen, dan stellen we het op prijs dat u deze klacht met ons bespreekt. Wij gaan graag met u in gesprek om tot een oplossing te komen en onze zorg- en dienstverlening verbeteren.

Bespreek uw klacht allereerst met uw contactverzorgende. Als dit niet leidt tot een bevredigende oplossing, kunt u een klachtenformulier invullen.

In onze klachtenregeling vindt u alle informatie over in indienen van een klacht en hoe wij vervolgens samen met u naar een oplossing zoeken.

Vertrouwenspersoon

Wij hebben een vertrouwenspersoon die u kunt benaderen voor advies, ondersteuning of bemiddeling bij uw klacht. Haar naam is Miriam Smit. Zij werkt onafhankelijk en op vrijwillige basis. Miriam is in overleg met de Cliëntenraad en Ondernemingsraad benoemd. U kunt rechtstreeks contact met haar opnemen via 06-21397442 of vertrouwenspersoon@swzp.nl.

Externe klachtencommissie

Als we er niet samen uitkomen, kunt u een klacht indienen bij Facit, een onafhankelijke externe klachtencommissie, waarbij wij zijn aangesloten. De Facit Klachtencommissie onderzoekt voorgelegde klachten objectief en vertrouwelijk. De afspraken over de gang van zaken bij het indienen van een klacht bij Facit, zijn vastgelegd in dit reglement. Hierin vindt u ook de contactgegevens van Facit.